درمان صد در صد زخم دیابت با پماد

درمان صد در صد زخم دیابت با پماد


Rate this post

درمان صد در صد زخم دیابت با پماد عسل کیمیا

افرادی که دارای سطح قند خون بالایی بوده در شمار دیابت نوع یک هستند، که این گلوکز بالا در خون  باعث زخم های عمیق روی پوست بدن شده که به آن ها زخم دیابت می گویند. اگر  زخم های دیابتی جدی گرفته نشوند باعث قطع عضو خواهند شد .

بیماری دیابت بطور کلی دفاع ایمنی بدن را کاهش میدهد.بیماری دیابت در بلند مدت موجب کم شدن جریان خون در همه بدن میشود ولی این مشکل در پا بیشتر از جاهای دیگر خودش را نشان میدهد.
گسترش عفونت در زخم و تاخیر در بهبود آن از عوارض دیابت محسوب می شود. حضور آسیب‌های دیابتی مختلف در پا٬ سندرم پای دیابتی نامیده می‌شود.

باید هایی برای افراد دیابتی:

-هرروز انسولین لازم بدن را که بدن نمی تواند به طور طبیعی تولید کند را به خود تزریق کنند.
-به یک رژیم و برنامه غذای سالم مخصوص افراد دیابتی بپیوندند.
-قند خون را مرتبا در روز اندازی بگیرند تا از سلامت خود اطمینان حاصل کنند.
-فعالیت مناسب بدنی داشته باشند.

شما میتوانید پماد را به محل هایی که زخم دیابت ممکن است ایجاد شود میتوانید استفاده کنید و برای پیشگیری اقدام کنید.

نحوه و مقدار مصرف پماد عسل کیمیا در درمان زخم دیابت :

افرادی که زخم دیابت دارند باید تمام پا از نوک انگشت شصت تا پاشنه پا و کف پا را با پماد کیمیا چرب نموده و سپس برای منطقه زخم روی تمام سطح گاز استریل ۲ لایه مقداری از پماد کیمیا بمالید ( تا قطر آن به اندازه ۲ تا۳ میل شود) و روی زخم گذاشته و پانسمان کنید .
بعد از پانسمان ، پارا داخل کیسه فریزر کرده ودرمچ پا گره شل بزنید .
۱۲ ساعت بعد ( بدون نیاز به شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم دیابت را فقط با گاز استریل خشک تمیزنموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

هنگامیکه بافتهای زرد وترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

برای درمان زخم دیابت و پیشگیری از زخم دیابت می توانید به راحتی از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و تاثیر آن را ببینید و به دوستان و آشنایانتان حتما این پماد را معرفی کنید تا آن ها هم از این پماد عسل کیمیا استفاده کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.