درمان زخم دیابت نوین

درمان زخم دیابت نوین


Rate this post

درمان زخم دیابت نوین  با پماد عسل کیمیا

درمان زخم دیابت شامل تميز کردن زخم، دبريدمان بافت نکروزه و جستجوي منطقه آلوده براي اطمينان از نبودن جسم خارجي است. در مورد زخم‌هاي پاي بيماران ديابتي؛ برطرف کردن فشار وارده بر ناحيه اهميت خاصي دارد و اقدام اصلي براي درمان زخم دیابت است. پانسمان زخم باعث حفظ رطوبت محيط مي‌شود بنابراين درمان زخم دیابت را تسريع مي‌كند. بيشتر پزشکان از پانسمان زخم براي درمان زخم‌هاي پا بهره مي‌برند. انواع مختلفي از اين پانسمان‌ها موجودند که البته براي انتخاب بهترين آنها، مطالعات تکميلي موردنياز است.

خواص عسل برای درمان زخم دیابت نوین ۹۷

گروهی از محققان میگویند با مالیدن عسل بر روی زخم یک فرد مبتلا به دیابت میتوان از لزوم قطع یک پای عفونی پیشگیری کرد و به درمان زخم دیابت کمک کرد. در درمان زخم دیابت نوین ۹۷ با عسل پس از برداشت پوست و باکتری مرده لایه عسل وارد زخم میشود.

افراد مبتلا به دیابت معمولا از جریان خون ضعیفی برخوردارند و از آنجا که توانایی آنان برای مبارزه با عفونت کاهش می یابد، زخم هایشان به سختی درمان میشود. برای درمان زخم دیابت میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید تا درمان به صوت صد در صد انجام گیرد.

ویتامین های مختلف موثر در درمان زخم دیابت

ویتامین های آنتی اکسیدان A، C و E در افراد دیابتی کاهش می یابد، احتمالا به دلیل افزایش نیاز به کنترل استرس اکسیداتیو ناشی از ناهنجاری های متابولیسم گلوکز است.

از سوی دیگر، پروتئین متصل به رتینول یک اثر تعدیل کننده را به اثبات می رساند.  با توجه به گروه های ویتامین B، تیامین، پیریدوکسین و بیوتین کاهش یافته است، اما مکانیسم ها واضح نیستند، اما مکمل ها نشان دهنده بهبود کنترل متابولیک در بیماران دیابتی است.

درمان زخم دیابت نوین ۹۷ میتواند بهترین راهکار باشد بنابراین میتوانید از پماد عسل کیمیا برای درمان زخم دیابت استفاده کنید تا به صورت قطعی و صد در صد بهبود پیدا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.