درمان زخم دیابت نوین 2018

درمان زخم دیابت نوین 2018


Rate this post

درمان زخم دیابت نوین ۲۰۱۸ با پماد عسل کیمیا

 

درمان زخم دیابت با پماد عسل کیمیا  دارای خواص ضد عفونی‌کننده قوی است؛ این خاصیت شاید به دلیل اثر اسمتیک پایین و اسیدی عسل باشد؛ از این رو عسل را می‌توان برای ضد عفونی‌کردن و درمان زخم دیابت استفاده کرد.

عسل دارای خواص ضد عفونی‌کننده قوی است؛ این خاصیت شاید به دلیل اثر اسمتیک پایین و اسیدی عسل باشد؛ از این رو عسل را می‌توان برای ضد عفونی‌کردن و درمان زخم دیابت استفاده کرد.

در طول تاریخ در میان ملل مختلف، عسل جایگاه خاصی را در میان داروهای سنتی به خود اختصاص داده است.

عسل نواحی مختلف، دارای ارزش غذایی و خواص درمانی متفاوت است؛ اما مطالعات بالینی و آزمایشگاهی بعضی خواص مشترک را برای عسل ثابت کرده است.

در درمان زخم دیابت با عسل اگر عسل را به صورت موضعی روی زخم‌ها استفاده کنید، باعث تولید پراکسیر هیدروژن می‌شود که اثر ضد عفونی‌ کننده دارد.

یکی از اولین نشانه ی زخم دیابتی :

یکی از اولین نشانه  های زخم بررسی پایتان است ،زیرا ممکن است جورابتان را لک کند و یا در کفشتان نشست کند همچنین ورم غیر معمول,تحریک و سوزش, قرمزی, و بو از یک یا هر دو پا نیز علائم اولیه زخم پا هستند.

نشانه ی قابل مشاهده و جدی زخم پا، بافتهای سیاه اطراف زخم است.(اثر زخم نامیده می شود) که به خاطر عدم وجود جریان خون سالم در ناحیه اطراف زخم است.
در دیابت کاهش حس به علل اختلال در عملکرد اعصاب محیطی وجود دارد.
مشکل دیگر افراد دیابتی اختلال در کارکرد اعصاب محیطی است که موجب کم شدن حس لمس در پای آن ها می شود. این کاهش حس موجب خشکی و ایجاد شکاف هایی در پوست شده که زمینه را برای ایجاد زخم فراهم می کند.

از طرف دیگر بیمار به علت کاهش حس کم تر متوجه آسیب  های محیطی می شود. مثلا پا بدون اینکه شخص متوجه شود در مجاورت شی داغ قرار گرفته و می سوزد و یا بر روی شی برنده رفته و زخم می شود.

وقتی هم که آسیبی به پوست می رسد به علت اختلال در حس درد بیمار تا مدت ها متوجه آن نمی شود و این موجب پیشرفت عفونت در زخم می شود.

برای درمان زخم دیابت میتوانید از بهترین پماد یعنی پماد عسل کیمیا استفاده نمایید ، پماد عسل کیمیا میتواند به راحتی زخم دیابت شما را درمان کند و به سریعترین شکل ممکن بهبود بخشد.

با کیمیاد سدید دارو در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.