2.3/5 - (3 امتیاز)

درمان زخم دیابت در بیماران دیابتی

درمان زخم دیابت شامل تميز کردن زخم، دبريدمان بافت نکروزه و جستجوی منطقه آلوده برای اطمينان از نبودن جسم خارجی است. در مورد زخم‌های پای بيماران ديابتی؛ برطرف کردن فشار وارده بر ناحيه اهميت خاصی دارد و اقدام اصلی برای درمان زخم دیابت است.

پانسمان زخم باعث حفظ رطوبت محيط میشود بنابراين درمان زخم دیابت را تسريع میكند. بيشتر پزشکان از پانسمان زخم برای درمان زخم‌های پا بهره میبرند.

انواع مختلفی از اين پانسمان‌ها موجودند که البته برای انتخاب بهترين آنها، مطالعات تکميلی موردنياز است.(درمان زخم دیابت در بیماران دیابتی)

درمان عفونت زخم پای دیابتی

معمولا در درمان زخم دیابت در مورد بيشتر بيماران با عفونت‌های خفيف (و گاه حتی عفونت‌های با شدت متوسط)، شروع درمان عفونت به‌ صورت سرپايی و با آنتی بيوتيک‌های با قابليت پوشش طيف محدودی از باکتریها  انجام و ادامه درمان براساس پاسخ دهی درمانی تعيين می شود.

درمان عفونت‌ های خفيف بهتر است با آنتی بيوتيک‌های خوراکی به مدت ۷ تا ۱۴ روز انجام شود.

تمام روش های قدیمی برای درمان عفونت زخم پای دیابتی جوابگو نیست ، روش جدید استفاده از پماد عسل کیمیا است که برای بهبود عفونت و درمان قطعی زخم دیابت مناسب است.

پماد عسل کیمیا به بهبود کسانی که دچار زخم دیابت شده اند بسیار کمک کرده است که میتوانید نمونه درمان ها را در قسمت درمان زخم دیابت مشاهده کنید و به درمان قطعی زخم دیابت توسط این پماد اطمینان حاصل نمایید.

این پماد علاوه بر بهبود زخم دیابت به درمان زخم بورگر ، درمان زخم بستر ، درمان زخم شقاق ، درمان زرد زخم ، درمان زخم سوختگی ، درمان زخم عمل های زیبایی و … کمک بزرگی میکند.

برای درمان زخم دیابت به صورت صد در صد و قطعی میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و برای سفارش این پماد به صورت اورجینال با کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید و یا از طریق صفحه ی اصلی سایت قسمت سفارش پماد کیمیا مراجعه نمایید و به صورت آنلاین خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.