درمان زخم دیابت جدید در افراد دیابتی

درمان زخم دیابت جدید در افراد دیابتی


Rate this post

درمان زخم دیابت جدید در افراد دیابتی

چنانچه جراحتی حتی کوچک در بدن شما ایجاد گردید مراحل زیر را بدقت دنبال کنید تا از بروز عفونت پیشگیری کرده و درمان زخم دیابت را تسریع نمایید:
– برای درمان زخم دیابت سریعاً کار مراقبت از زخم را آغاز کنید.
حتی یک زخم کوچک می تواند عفونی شود. اگر بعد از ایجاد جراحت به باکتری فرصت دهیم که در محل زخم باقی بماند یا بنحوی باعث آلوده شدن زخم گردیم، عفونت می تواند در محل زخم اغاز شود.زخم را تمیز کنید. محل زخم را زیر آب شیر بگیرید تا چنانچه گرد و خاک یا آلودگی در محل زخم وجود دارد شسته شده و برطرف گردد. برای درمان زخم دیابت از صابون یا پراکسیدئیدروژن یا ید برای شستشوی زخم استفاده نکنید زیرا باعث تحریک جراحت می شود.

مراحل درمان زخم دیابت :

– برایدرمان زخم دیابت  به پزشک مراجعه کنید
قبل از اینکه یک زخم کوچک به یک دردسر بزرگ تبدیل شود حتماً به پزشک مراجعه کنید.
– برای درمان زخم دیابت هنگام ترمیم بافت بروی آن فشاری وارد نکنید
برای مثال برای درمان زخم دیابت چنانچه زخم در کف پای شما است (غالباً در افراد دیابتی کف پا محل ایجاد پینه و تاول است) کمتر بروی آن فشار وارد کنید این کار باعث می شود ترمیم سریع تر انجام شود.(درمان زخم دیابت جدید در افراد دیابتی)

زخم های ناحیۀ پا در افراد دیابتی خطرناکند.

پاها و قوزک پا مناطقی هستند که بسیار مستعد ایجاد زخم های دیابتی می باشند زیرا درمان زخم دیابت در ناحیۀ زیر زانو تفاوت دینامیکی خاصی نسبت به سایر نقاط بدن دارد. این نواحی بسیار مستعد تورم هستند که این تورم از درمان زخم دیابت  ممانعت می کند. چنانچه شما زخمی بروی بازویتان داشته باشید سعی می کنید آن را زیاد حرکت ندهید اما چنانچه در پاهایتان زخمی ایجاد شود، نمی توانید از حرکت دادن آن اجتناب کنید.

برای درمان زخم دیابت می توانید با پماد عسل کیمیا هم پیشگیری کنید و هم به بهبود صد در صد آن کمک کنید بنابراین می توانید با کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید تا بهترین نتیجه را از این پماد عسل کیمیا در بهبود زخم دیابت بگیرید و بهتر است از سایت های متفرقه این پماد را خریداری نکنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.