درمان زخم دیابت انگشت پا با پماد

درمان زخم دیابت انگشت پا با پماد


1/5 - (1 امتیاز)

درمان زخم دیابت انگشت پا با پماد عسل کیمیا

آیا گرفتار قطع عضو بر اثر زخم دیابت شده اید و انگشتتان قطع شده است و میخواهید سریعتر جای آن بهبود پیدا کند؟

کافیست از پماد عسل کیمیا برای درمان زخم دیابت جتی برای پیشگیری استفاده کنید ، پماد عسل کیمیا در این زمینه امتحان خودش را پس داده و باعث بهبود مردمان زیاده شده زخم دیابت اگر دارید و یا هنوز دچار زخم دیابت نشده اید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید.

پماد عسل کیمیا برای پیشگیری از زخم دیابت هم مناسب است و از دچار شدن به زخم دیابت جلوگیری می کند.

نحوه استفاده از پماد عسل کیمیا برای درمان زخم دیابت

✍️ نحوه و مقدار مصرف پماد کیمیا [ دردرمان زخم دیابت ]
🔸️ افرادی که زخم دیابت دارند باید تمام پا از نوک انگشت شصت تا پاشنه پا و کف پا را با پماد کیمیا چرب نموده و سپس برای منطقه زخم روی تمام سطح گاز استریل ۲ لایه مقداری از پماد کیمیا بمالید ( تا قطر آن به اندازه ۲ تا۳ میل شود) و روی زخم گذاشته و پانسمان کنید .
🔸️ بعد از پانسمان ، پارا داخل کیسه فریزر کرده ودرمچ پا گره شل بزنید .
⏰ ۱۲ ساعت بعد ( بدون نیاز به شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم دیابت را فقط با گاز استریل خشک تمیزنموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

هنگامیکه بافتهای زرد وترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

توجه :

بعد از استفاده از پماد مذکور ابتدا ناحیه زخم لزج شده و رطوبت شدت پیدا می کند زیرا در حال از بین بردن بافتهای مرده و خارج نمودن ترشحات در ناحیه زخم می باشد. سپس شروع به سلول سازی و ترمیم زخم نموده و پوست ساخته می شود.

برای سفارش پماد عسل کیمیا با قیمتی باور نکردنی در این دوره که قیمت دارو ها سر به فلک کشیده است کافیست به قیمت سفارش پماد کیمیا بروید و پماد کیمیا را سفارش دهید.

شما را به دیدن یکی ویدیو از بهبودی کامل قطع عضو انگشت پا برا اثر زخم دیابت شدید با پماد عسل کیمیا دعوت می کنم :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.