Rate this post

درمان زخم ديابت با گياهان طبيعی

درمان زخم ديابت با گياهان طبيعی ، جراحت‌هایی در پوست، چشم، اعضای موکوسی و یا یک تغییر ماکروسکوپی در اپیتلیوم معمول افراد دیابتی نوع ۱ و ۲ می‌باشند. زخم‌ها در هنگام بروز، مستعد عفونت هستند. این جراحت‌ها معمولا به دلیل زخم‌های اولیه، التهاب، عفونت و یا شرایط دارویی ایجاد می‌شوند که سلامتی را به‌خطر می‌اندازند. دیگر دلایل ایجاد این زخم‌ها شامل عفونت ثانویه(باکتری، قارچ و یا ویروس) و ضعف شدید بیمار می‌باشند. علايم شايع در عفونت های پای ديابتی شامل ميخچه، کالوس، ناهنجارهای استخوان پا، تب، تغيير شکل عضلات، پينه بستن پا و انگشتان و … هستند.

درمان زخم دیابت و پیشگیری از زخم دیابت

در افراد مبتلا به دیابت به دلیل اختلال در اعصاب کنترل کننده عروق، پوست پا خشک و ترک خورده می‌شود و به‌دنبال آن کالوس‌ها تشکیل می‌گردند.تاخیر در بهبودی کالوس‌ها سبب ایجاد زخم و شکاف می‌شود، همچنین این کالوس‌ها به علت آسیب به اعصاب پا موجب عدم احساس درد به طور منظم می‌گردند. به دلیل عفونت سریع و درمان دیر هنگام احتمال قطع عضو یا مرگ نیز وجود دارد. در درمان زخم ديابت از مراقبت پا، آنتی بيو تيک ها، کنترل قند خون، پيوند پوست، جراحی و … استفاده می شود.درمان زخم ديابت با گياهان طبيعی، عصاره گياه گزنه را با گياه بابونه رومی بخوبی مخلوط کرده و عصاره آن را بر زخم ديابت بصورت پماد استفاده ميکنيم.

برای درمان زخم دیابت میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید تا هم درمان زخم دیابت انجام دهید و هم پیشگیری را انجام دهید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.