درمان زخم بورگر با روش مطمئن

درمان زخم بورگر با روش مطمئن


4/5 - (1 امتیاز)

درمان زخم بورگر با روش مطمئن

بورگر بیماری است که باعث انسداد در عروق پا و دست شما می شود.عروق خونی ملتهب می شوند، که باعث کاهش جریان خون. لخته شدن خون بیشتر رگ های خونی را مسدود میکند . بیماری بورگر باعث درد میشود و می تواند به بافت صدمه بزند و در موارد شدید باعث مرگ بافت (گانگرن) می شود.

اگر هنوز دچار زخم بورگر نشدید این اتفاق ممکن است در چند روز آینده و ماه های دیگر رخ دهد پس با مصرف پماد عسل کیمیا از دچار شدن به زخم بورگر جلوگیری کنید.

بهترین راه پیشگیری از زخم بورگر استفاده از پماد عسل کیمیا و ترک سیگار است ، که دومین گزینه امکان ندارد پس به مصرف پماد عسل کیمیا روی بیاورید.

پماد عسل کیمیا با خواص درمانی که دارد باعث درمان زخم بورگر و پیشگیری از زخم بورگر می شود.

نحوه و مقدار مصرف پماد عسل کیمیا در درمان زخم بورگر:

ابتدا زخم را با سرم شست شو و گاز استریل تمیز نموده سپس مقداری از پماد را متناسب با شدت و گستردگی زخم روی گاز استریل ساده مقداری از پماد کیمیا را مالیده (  به اندازه ۲ تا ۳ میل قطر آن شود )  آنرا روی محل زخم قراردهید. هر ۱۲ ساعت ( بدون شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) فقط با گاز استریل  خشک محل زخم را با گاز استریل خشک تمیز نموده و مجددا پانسمان را تکرار نمایید . هنگامیکه بافتهای زرد و ترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

برای سفارش به صورت آنلاین میتوانید به قسمت سفارش پماد کیمیا رفته تا هرچه سریعتر برای درمان زخم بورگر اقدام کنید و همچنین میتوانید اگر مایل به سفارش آنلاین نیستید به قسمت نمایندگی ها رفته و داروخانه های نزدیک محل زندگیتان را مشاهده و برای خرید مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.