درمان زخم بستر را فراموش نکنید!

درمان زخم بستر را فراموش نکنید!


Rate this post

درمان زخم بستر را فراموش نکنید!

درمان زخم بستر را فراموش نکنید! ، درمان زخم بستر جزء جدی ترین درمان هاست که حتما حتما باید جدی بگیرید.

زخم بستر یا زخم فشاری بدلیل ساکن بودن و بروز اختلال در خون رسانی ایجاد میشود. این زخم انواع مختلفی دارد و به انواع سطحی تا عمقی تقسیم میشود.

زخم بستر معمولا در بیمارانی ایجاد میشود که برای طولانی‌مدت مجبور به استراحت روی تخت بیمارستان هستند و حرکت ندارند در نتیجه بدنبال بروز فشار روی یک ناحیه و اختلال در خونرسانی دچار زخم‌ های سطحی و گاهی عمقی پوست میشوند. بسیار مهم است که پیشگیری از زخم بستر و در صورت بروز فورا آن را درمان کنید زیرا عفونت حاصل از زخم میتواند سبب بروز عفونت‌ های خونی در بیماران و حتی مرگ آن ها شود.

آیا درمان زخم بستر راه جدیدی دارد ؟

بله ، درمان زخم بستر راه جدید دارد ، شما میتوانید با استفاده از پماد عسل کیمیا درمان زخم بستر را بصورت قطعی شروع کنید.

درمان زخم بستر با استفاده از پماد عسل کیمیا جزء جدیدی ترین درمان های زخم بستر به حساب می آید.

اگر دقت کرده باشید میبینید که درمان زخم بستر به روش های قدیمی دیگر جوابگو نیست شما میتوانید با روش جدید یعنی استفاده از پماد عسل کیمیا درمان قطعی را شروع کنید.

در زمان بوجود آمدن علائم زخم بستر ماساژ، ممنوع!

به هیچ وجه موضعی از پوست را که بصورت حاد دچار التهاب است یا احتمال آسیب عروق خونی موضعی میرود، ماساژ ندهید. این کار روند تخریب بافت‌ های زیر پوست را تسریع میکند.

پس برخلاف تصور عوام که ماساژ را برای بهبود خونرسانی مفید میدانند، ماساژ راهکار توصیه‌شده‌ ای برای پیشگیری از زخم بستر نیست. برای کاهش احتمال خطر آسیب پوست، بهتر است با استفاده از امولوسیون‌ های مرطوب‌کننده، پوست را مرطوب نگه دارید.

هنگام تغییر وضعیت بیماری که کاملا بی‌حرکت یا وابسته به صندلی است، از کشیدن وی در تخت بپرهیزید و وی را کاملا از سطح تخت جدا و سپس جابجا کنید.

پماد عسل کیمیا علاوه بر درمان ، پیشگیری از زخم بستر را هم انجام می دهد که میتوانید برای بیمارانی که استراحت مطلق هستند استفاده کنید تا دچار زخم بستر نشوند.

پماد عسل کیمیا بر اساس چندین سال تحقیق و پژوهش درست شده است ، که میتوانید با اطمینان کامل این پماد را خریداری کنید و رنج درد کشیدن را قطع کنید.

برای سفارش پماد عسل کیمیا و درمان زخم بستر دو راه وجود دارد : ۱-به صورت آنلاین -۲-به صورت مراجعه به نمایندگی هایی که این پماد را به فروش میرسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.