درمان زخم بستر بیماران بعد از جراحی-پماد کیمیا

درمان زخم بستر بیماران بعد از جراحی-پماد کیمیا


Rate this post

درمان زخم بستر بیماران بعد از جراحی

ممکن است راه درمان زخم بستر بیماران بعد از جراحی را ندانید؟ بعضی از افراد هستند که بعد از انجام یک جراحی طاقت فرسا باید استراحت مطلق باشند تا کاملا بهبود یابند و همین استراحت مطلق باعث ایجاد زخم بستر می شود. برای اینکه این اتفاق پیش نیاید و شما دچار زخم بستر نشوید به راحتی می توانید با استفاده از پماد کیمیا پیشگیری از زخم بستر را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

چه نقاطی از بدن به درمان زخم بستر احتیاج دارند؟

افرادی که دچار زخم بستر می شوند بیشتر در نقاط :

*لگن یا باسن

*تیغه شانه ها و ستون فقرات

*پشت دست ها و پاها که بر روی صندلی تکیه داده می شود.

*پشت یا دو سمت سر

*تیغه شانه ها

*لگن و باسن

*قوزک پا، مچ پا و پوست پشت زانوها

برای درمان زخم بستر بیماران بعد از جراحی که بیشتر در نقاطی که ذکر شد دچار زخم بستر می شوند می توانید از روش های درمانی جدید استفاده کنید. روش درمان زخم بستر جدید استفاده از پماد کیمیا است . این پماد جریان خون در ناحیه ای که تحت فشار است را افزایش می دهد و همین افزایش جریان خون از ایجاد زخم بستر و یا تشدید آن جلوگیر می کند.

تغذیه مناسب هم می تواند در درمان زخم بستر بیماران بعد از جراحی تاثیر گذار باشد ، بهتر است بیشتر از ویتامین های A,B,C,E استفاده کنید تا به درمان زخم بستر کمک کنید. البته کسانی که یک جراحی سخت را پشت سر می گذارند بهتر است از دکترشان بخواهند که به آن آموزش دهد چگونه می توانند کمی تحرک کنند تا بدنشان خشک نشود و بعد از بهبودی به سراغ فیزیوتراپی نروند. البته کمی تحرک هم به روند بهبود زخم بستر خیلی کمک می کند.

مطالب پیشنهادی : 

درمان جدید زخم بستر

موثرترین روش درمان زخم بستر

زخم بستر و راه های درمان آن

پیشنهادی برای درمان زخم بستر خانگی 

برای درمان زخم بستر خانگی راه های زیادی وجود دارد ولی بهتر است از راه های قدیمی دست بکشید و راه های جدید را امتحان کنید. راه جدیدی که برای درمان زخم بستر خانگی به شما پیشنهاد میکنیم استفاده از پماد کیمیا است.

پماد کیمیا با خاصیت دارویی که دارد به روند بهبود زخم بستر کمک بزرگی می کند. اما کارهایی که خودتان هم می توانید انجام دهید یکی این است که بیمار را با احتیاط کمی جابجا کنید تا نقاطی که تحت فشار هستند کمی هوا بخورند البته با مشورت پزشکش این کار را انجام دهید تا آسیبی به نقطه ی جراحی شده نرسد. از دیگر کارهایی که می توانید انجام دهید این است که اگر طول دوران نقاهت زیاد بود بهتر است تشک مواج تهیه کنید ولی اگر کم بود بهتر است از پماد کیمیا استفاده کنید قبلنا برای درمان زخم بستر بیشتر پزشک ها و داروخانه ای ها پیشنهاد می کرند که با سرم شستشو روی زخم را روزی دوبار بشویید ولی این کار برای درمان زخم بستر که سطح عمیق تری دارد برای بیمار بسیار دردناک است و هم اینکه هیچ گونه بهبودی حاصل نخواهد شد.

برای کمتر کردن درد بیمارتان بهتر است از پماد کیمیا استفاده کنید تا درمان زخم بستر بدون هیچ دردی بهبود پیدا کند و اگر هنوز دچار زخم بستر نشده است برای پیشگیری از زخم بستر هم می توانید از این پماد استفاده کنید.

درمان زخم بستر بیماران بعد از جراحی به صورت قطعی

سه عامل اصلی که سبب ایجاد زخم بستر می شود را میدانید؟

فشار ثابت روی نقاطی از بدن :

فشار ثابت بر روی هر قسمتی از بدن، می تواند جریان خون به بافت را کاهش دهد. جریان خون جهت انتقال اکسیژن و دیگر مواد مغذی به بافت ها، ضروری است. بدون این مواد مغذی ضروری، پوست و بافت های اطراف آسیب دیده و ممکن است در نهایت بمیرند.

در افرادی که دارای تحرک محدود هستند، این نوع فشار در مناطقی رخ می دهد که با چربی و ماهیچه پوشیده نشده اند و بر روی یک استخوان مانند ستون فقرات، تیغه شانه، باسن، پاشنه پا و آرنج قرار دارد، اتفاق می افتد.

اصطحکاک:
اصطحکاک زمانی رخ می دهد که پوست با لباس و یا رختخواب برخورد می کند. اصطحکاک می تواند پوست شکننده را آسیب پذیر تر کند، به خصوص اگر پوست مرطوب باشد.

برش :
برش زمانی رخ می دهد که دو سطح (پوست و سطح رختخواب) در جهت مختلف حرکت کنند.

برای پیشگیری از زخم بستر می توانید از پماد کیمیا استفاده کنید  پماد کیمیا زخم بستر شما در هر سطحی که باشد  به طور کاملا اساسی مداوا می کند. برای جلوگیری از مرگ بیمارتان می توانید این پماد را هر چه سریعتر سفارش دهید تا بتوانید درمان زخم بستر را هر چه زودتر انجام دهید.

مطالب پر بازدید : 

پماد برای درمان زخم دیابت

پماد برای درمان زخم بورگر

روش جدید برای درمان زخم دیابت پا

درمان زخم بستر بیماران بعد از جراحی

درمان زخم بستر با پماد کیمیا را همین حالا شروع کنید ! 

بهتر است همین حالا اقدام به سفارش پماد کیمیا کنید تا این پماد هرچه زودتر به دستتان برسد و درمان زخم بستر به صورت قطعی را پیش بگیرید. درمان زخم بستر راه های مختلف دارد اما با پماد کیمیا دیگر نیاز به راه حال های دیگری نخواهید داشت.

پماد کیمیا علاوه بر درمان زخم بستر برای درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم سوختگی ، درمان زخم گاز گرفتگی و … موثر است و به طور قطعی درمان می کند.

برای سفارش پماد کیمیا دو راه وجود دارد هم می توانید به طور آنلاین سفارش دهید و هم اینکه به داروخانه های اطراف محل زندگیتان مراجعه کنید و لینک هر دو در زیر قرارا داده شده است کافیست روی آن ها کلیک کنید. تا دیر نشده برای سفارش پماد کیمیا اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.