درمان زخم بستر به روش جدید

درمان زخم بستر به روش جدید


Rate this post

درمان زخم بستر به روش جدید با پماد عسل کیمیا

چند وقت پیش به بیمارستان مراجعه کردیم به دلیل بیماری مادرم یک پیرزنی در تخت بغلی مادرم بود که دچار زخم بستر شده بود و همراهانش به زخم بستر آن پماد عسل کیمیا میزدند و اثر آن را وقتی خودم دیدم متعجب شدم واقعا اثر عالی گذاشته بود و زخمش به طور کامل بهبود پیدا کرده بودو همچنین از همراهانش پرسیدم که آیا از پمادعسل کیمیا راضی هستند یا خیر؟ جواب آن ها رضایت کامل بود و کاملا از این پماد عسل کیمیا برای درمان زخم بستر مادرشان راضی بودند.

درمان زخم بستر را مانند زخم دیابت جدی بگیرید!!

زیرا زخم بستر در ناحیه بسیار بدی رخ میدهد و مانع نشستن می شود ، همچنین برای درمان زخم بستر میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید.

این داستانی که برای شما تعریف کردم کاملا واقعی است و خودم اثرش را دیدم که واقعا عالی بود اگر پیشگیری از زخم بستر انجام نگیرد باعث می شود که بافت ها از بین برود و به ناحیه استخوان میرسد که این خیلی زجر آور است حتی اگر شما بیمار را هم به طرفین مدام تغییر جهت بدهید باز هم تاثیری ندارد زیرا آن زخم بستر ایجاد شده است و باید یک درمانی صورت بگیرد تا زخم کاملا بهبود پیدا کند.

زخم بستر را مانند زخم های دیگر مثل سوختگی ، زخم دیابت و .. جدی بگیرید من حتی میتوانم بگویم که زخم بستر حتی بدتر از زخم دیابت است بنابراین بهتر است از یک پمادی استفاده کنید که هم تاثیر گذار باشد و هم جای آن زخم را از بین ببرد.

بنابراین پماد عسل کیمیا را به شما مشتریان گرانقدر پیشنهاد می کنم  و شما میتوانید به دوستان و آشنایان خود که دچار این زخم بستر هستند پیشنهاد کنید و یا حتی برایشان تهیه کنید و به عنوان یک هدیه که برایشان مفید است به دستشون برسانید.

پس هرچه زودتر برای خرید پماد عسل کیمیا از کیمیا سدید دارو اقدام کنید و مصرف آن را هرچه زودتر شروع نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.