درمان زخم بستر با زرد چوبه - درمان زخم بستر با پماد کیمیا

درمان زخم بستر با زرد چوبه - درمان زخم بستر با پماد کیمیا


3.2/5 - (13 امتیاز)

درمان زخم بستر با زرد چوبه

درمان زخم بستر با زرد چوبه یکی از روش های قدیمی به حساب می آید که قبلا به دلیل کمبود دارو ها و پماد ها از این روش ها استفاده میشده ولی امروزه یک پماد درست شده که به صورت قطعی و صد در صد زخم بستر را کاملا بهبود می بخشد.

پماد عسل کیمیا درمان زخم بستر را به طور قطعی انجام داده و همچنین به پیشگیری از زخم بستر هم کمک می کند ، یعنی اگر بیمار شما احساس کند که ممکن است دچار زخم بستر شود این پماد را مصرف کند تا از ابتلا به زخم بستر رهایی پیدا کند.

زردچوبه تاثیری در درمان زخم بستر می گذارد؟

درست است که زردچوبه به علت موادی که داخلش دارد می تواند در درمان زخم بستر موثر باشد اما اگر زخم پیشرفته باشد و در سطح ۴ باشد آیا می توان تضمین که زردچوبه بازهم می تواند نسبت به درمان آن کمک کند؟ خیر همچین تضمینی وجود ندارد.

زردچوبه فقط می تواند زخم بستر های سطحی را درمان کند که البته پوست بدن شخص هم اگر حساسیت نسبت به زردچوبه نداشته باشد این امر امکان پذیر است اما اگر پوست فرد بیمار نسبت به زردچوبه حساسیت نشان دهد نباید از آن استفاده کرد. بنابر این باید از روش دیگری به منظور درمان و پیشگیری از زخم بستر استفاده کنید.

روشی که ما به شما پیشنهاد می دهید استفاده از پماد کیمیا است. پماد کیمیا به عنوان درمان قطعی زخم بستر بسیار موثر است و می تواند به طور کامل بیمار را از شرِ این زخم دردناک نجات دهد.

پماد کیمیا به علت خواص درمانی که دارد کمک می کند تا زخم بستر به طور قطعی از بین برود بدون اینکه ذره ای پیشرفت را شاهد باشید. مدت زمان درمان زخم بستر هم بستگی به درجه زخم ، بدن شخص ، مواد غذایی ، مراقبت ها ویژه و .. دارد اگر تمام موارد به خوبی انجام شود صد در صد مدت زمان بهبودی سریعتر انجام می شود.

رهایی از زخم بستر با مصرف بهترین پماد عسل کیمیا را باید طبق دستور زیر استفاده کنید :

ابتدا زخم بستر را باسرم شستشو و گاز استریل تمیز کنید.
روی تمام سطح گاز استریل ۲ تا ۳ لایه مقداری از پماد کیمیا را مالیده تا (به اندازه ۲ تا ۳ میل قطر آن شود) و آنرا روی زخم بستر قرار دهید.
۱۲ ساعت بعد ( بدون شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم بستر را فقط با گاز استریل خشک تمیز نموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

اگر مراحل بالا را به صورت مداوم انجام دهید صد در صد شاهد درمان زخم بستر خواهید شد و دیگر بعد از آن زخم بستر را مشاهده نمی کنید البته باید مراقبت های پیشگیری از زخم بستر را بعد از بهبود انجام دهید که زخم بستر دوباره ایجاد نشود اگر بیمار شما دائما روی ویلچر و روی بستر دراز کشیده باید راه های پیشگیری از زخم بستر را به خوبی انجام دهید که دیگر درگیر این زخم دردناک نشود.

پماد کیمیا تحولی نوین در درمان و پیشگیری از زخم بستر است با این پماد برای همیشه با زخم بستر خداحافظی کنید.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

درمان سوختگی خانگی با پماد کیمیا

درمان التهاب ناشی از لیزر با پماد کیمیا

درمان زخم بستر با زرد چوبه - درمان قطعی زخم بستر
سفارش پماد کیمیا و درمان قطعی زخم بستر

پماد کیمیا به عنوان بهترین پماد زخم بستر است که می توانید برای درمان از آن استفاده کنید. دیگر روش های قدیمی را از فکرتان دور کنید و از روشی نوین جهت درمان استفاده کنید.

پماد کیمیا جهت درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم سوختگی ، درمان زخم شقاق و انواع زخم های پوستی بسیار موثر است. جهت راحتی شما عزیزان برای سفارش پماد کیمیا دو راه وجود دارد یک راه به صورت آنلاین و دیگری خرید پماد از داروخانه های نزدیک به محل زندگیتان است هرکدام که برایتان راحت تر بود را انتخاب کرده و برای شروع درمان اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.