Rate this post

درمان زخم بستر با جراحی

زخم بستر زخم فشار نیز نامیده می شود که آسیب به پوست و بافت زمینه ای ناشی از فشار طولانی مدت بر روی پوست می باشد. زخم بستر اغلب روی پوست در مناطق استخوانی بدن، مانند پاشنه، مچ پا، باسن و استخوان دنبالچه رخ می دهد افراد با یک وضعیت پزشکی که توانایی آنها برای تغییر موقعیت محدود می شود و نیاز به استفاده از صندلی چرخدار و یا تخت برای مدت زمان طولانی دارند. در معرض خطر زخم بستر می باشند.

زخم بستر به سرعت می تواند توسعه یابد و درمان آن دشوار است. زخم های بستر قابل درمان هستند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است کشنده باشند.

اقدامات کلی درمان برای درمان زخم بستر:

۱- جابجایی بیمار هر ۲ ساعت بدون آنکه پوست بیمار کشیده یا زخم شود
۲- حفظ رطوبت پوست
۳- سرتخت بیمار بالا نباشد
۴- از نظر بهداشت و دفع ادرار و مدفوع کنترل شود
۵- از ویتامین C روزانه ۲قرص ۵۰۰ میلیگرمی و غذای مقوی و حاوی پروتیین زیاد استفاده نمایید.
پانسمان بسته زخم برای درمان زخم بستر:
پوششهای جدید زخم که بخار از آن عبور می کند در تسریع بهبودی موثر است . این پانسمان برای درمان زخم بستر حتی برای زخمهای عفونی موثر است ولی در صورت بروز سلولیت نباید بکار گرفته شود.
برای درمان زخم بستر جهت پانسمان بسته بایستی پوشش پانسمان را با یک حاشیه ۲تا ۳ سانتی برید و آن را روی زخم گذاشت و هر ۵ تا ۷ روز یا زودتر در صورت جمع شدن ترشحات تعویض کرد و تا بهبودی کامل ادامه داد.

“درمان زخم بستر با جراحی را جزو درمان های قطعی به حساب نمی آید و هیچگونه تضمینی ندارد “

درمان زخم بستر با پماد عسل کیمیا بهترین راه و قطعی ترین راه درمان

جراحی برای درمان زخم بستر میتواند بدترین راه باشد چون ممکن است برگشت داشته باشد ، اما با مصرف پماد عسل کیمیا میتوانید به راحتی درمان زخمب بستر را انجام دهید حتی میتوانید پیشگیری از زخم بستر را با پماد عسل کیمیا انجام دهید.

بهترین راه حل برای درمان زخم بستر پماد عسل کیمیا است که به صورت قطعی و صد در صد درمان زخم بستر را انجام می دهد کافیست برای اینکه کامل باور کنید کافیست به صفحه ی درمان زخم بستر مراجعه کنید تا نمونه زخم های بهبود یافته با پماد عسل کیمیا را مشاهده کنید.

برای دریافت پماد عسل کیمیا به صورت اورجینال میتوانید به قسمت سفارش پماد عسل کیمیا مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.