درمان آسان زخم دیابت

درمان آسان زخم دیابت


Rate this post

درمان آسان زخم دیابت

درمان آسان زخم دیابت ، درمان زخم دیابت در هر سطحی که باشد توسط پماد کیمیا قابل درمان است و میتوانید بدون اینکه هیچ اثری از آن باقی بماند راه درمان موثر زخم دیابت را جدی بگیرید.

درمان زخم دیابت موثر تنها با پماد عسل کیمیا انجام می شود ، پماد عسل کیمیا به دلیل خواص درمانی که دارد باعث شده تا بهترین روش برای درمان زخم دیابتباشد.

شمایی که هنوز دچار زخم دیابت نشده اید ، حتما راجب درد و زجر زخم دیابت میدانید و آگاهی کامل راجبش دارید که چقدر دردناک است و اگر پیشروی کند موجب قطع عضو خواهد شد پس سریعتر برای درمان آسان زخم دیابت  اقدام به خرید پماد عسل کیمیا کنید زیرا این پماد به پیشگیری از زخم دیابت هم کمک میکند.

نحوه مصرف پماد عسل کیمیا :

✍️ نحوه و مقدار مصرف پماد کیمیا [ دردرمان زخم دیابت ]
🔸️ افرادی که زخم دیابت دارند باید تمام پا از نوک انگشت شصت تا پاشنه پا و کف پا را با پماد کیمیا چرب نموده و سپس برای منطقه زخم روی تمام سطح گاز استریل ۲ لایه مقداری از پماد کیمیا بمالید ( تا قطر آن به اندازه ۲ تا۳ میل شود) و روی زخم گذاشته و پانسمان کنید .
🔸️ بعد از پانسمان ، پارا داخل کیسه فریزر کرده ودرمچ پا گره شل بزنید .
⏰ ۱۲ ساعت بعد ( بدون نیاز به شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم دیابت را فقط با گاز استریل خشک تمیزنموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

هنگامیکه بافتهای زرد وترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

برای درمان آسان زخم دیابت  به صورت صد در صد میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده نمایید و به صورت آنلاین میتوانید پماد عسل کیمیا را سفارش دهید با مراجعه به قسمت سفارش پماد کیمیا سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.