بهترین روش درمان زخم بستر

بهترین روش درمان زخم بستر


Rate this post

بهترین روش درمان زخم بستر چیست؟

نظر به آنکه درمان زخم بستر بسیار سخت و طولانی می باشد بهترین روش درمان زخم بستر جلوگیری از ایجاد آن در افراد مساعد به ایجاد زخم می باشد؛ بدین منظور این افراد باید از بی حرکتی طولانی پرهیز کنند و در صورت عدم امکان حرکت  بهتر است بیمار مرتب جابجا گردد و روی نواحی فشار پوستی به آرامی ماساژ داده شود و برای حفظ رطوبت پوست از پماد کیمیا استفاده شود.

بهترین روش درمان زخم بستر  پماد عسل کیمیا است  ، این دارو دستاورد سالها تحقیق و پژوهش آقای محمد نژادی پیرامون خواص داروئی گیاهان و گیاه درمانی میباشد که در حال حاضر بصورت پماد گیاهی کیمیــا برای درمان و ترمیم انواع زخمها (زخم بستر، دیایت ، بورگر ، سوختگیها و …) عرضه می گردد.

پس اگر از راه هایی که برای درمان زخم بستر رفته اید و هیچ نتیجه ای نگرفتید ، بهترین روش درمان زخم بستر با پماد عسل کیمیا میتوانید به صورت قطعی و صد در صدی نتیجه ی مثبت بگیرید و درمان و سرحال شدن بیمار خود را روز به روز مشاهده کنید.

از انتخاب پماد کیمیا رضایت کامل داشته باشید و مطمئن باشید که بهترین انتخاب را کرده اید چون این پماد در درمان بیماران مختلفی امتحان خود را پس داده است که میتوانید به صفحات مرتبط با زمینه ی درمانی که میخواهید مراجعه کنید تا نمونه درمان های انجام شده توسط پماد کیمیا را خودتان مشاهده کنید.

درمان زخم بستر با مصرف بهترین پماد عسل کیمیا را باید طبق دستور زیر استفاده کنید :

ابتدا زخم بستر را باسرم شستشو و گاز استریل تمیز کنید.
روی تمام سطح گاز استریل ۲ تا ۳ لایه مقداری از پماد کیمیا را مالیده تا (به اندازه ۲ تا ۳ میل قطر آن شود) و آنرا روی زخم بستر قرار دهید.
۱۲ ساعت بعد ( بدون شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم بستر را فقط با گاز استریل خشک تمیز نموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

برای درمان زخم بستر و سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید به قسمت سفارش پماد کیمیا مراجعه کنید و این پماد به صورت اورجینال دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.