برای درمان زخم بستر چیکار کنیم؟

برای درمان زخم بستر چیکار کنیم؟


Rate this post

برای درمان زخم بستر صد در صد چیکار کنیم؟

برای درمان زخم بستر چیکار کنیم؟،  زخم بستر بیش از آن که بدلیل مقابله پوست و بستر باشد، ناشی از مقابله استخوان و پوست است چرا که هنگامیکه برای مدتی طولانی بدون حرکت بر روی یک نقطه از بدن میخوابید، منطقه‌ ای که به استخوان نزدیکتر است قرمز و دردناک میشود، دلیل حساس شدن پوست، فشرده شدن آن در بین استخوان و بستر است.

زخم بستر بیشتر در چه ناحیه هایی بیشتر رخ می دهد ؟

زخم بستر در بیشتر موارد در ناحیه کمر، استخوان خاجی و باسن بوجود می آید، البته این جراحت ممکن است روی زانو، قوزک، پاشنه پا و پشت سر نیز رخ میدهد و در بین افراد مسن بدلیل کاهش فعالیت و نازک شدن پوست آن ها که توان و تحمل پوستشان در مقابل فشار کاهش یافته، شایعتر است.

حالا میریم سراغ درمان زخم بستر ، برای درمان زخم بستر یک راه قطعی وجود دارد که شما میتوانید با استفاده از پماد عسل کیمیا درمان زخم بستر قطعی را انجام دهید ، پماد عسل کیمیا در درمان زخم بستر در هر سطحی که باشد انجام میدهد.

اگر در سایت های دیگر خوانده باشید نوشته است که پماد ها فقط زخم بستر هایی که در سطح اولیه باشند را درمان می کند اما پماد عسل کیمیا این گونه نیست درمان زخم بستر در هر سطحی که باشد را درمان میکند.

اگر به دنبال درمان قطعی هستید میتوانید از پماد عسل کیمیا جهت درمان استفاده کنید ، پماد کیمیا علاوه بر درمان به پیشگیری از زخم بستر هم کم می کند.

نکته ای که در هنگام مصرف پماد کیمیا باید به آن دقت کنید : 

روش استفاده از پماد کیمیا در صفحه ی درمان زخم بستر ذکر شده است که یک نکته ای در مصرف پماد وجود دارد که باید به آن خیلی خیلیی دقت کنید ، این است که هیچوفت نباید از مواد شوینده مثل صابون ، شامپوی بدن ، سرم های شستشو ، حتی آب برای شستشوی زخم استفاده کنید ، پماد کیمیا داخلش مواد ضد عفونی دارد ، پس تنهای کاری که شما باید انجام دهید این است که با استفاده از گاز استریل روی زخم را پاک کنید تمیز کنید (تاکید می کنم بدون استفاده از هیچگونه مواد شوینده و حتی آب  و سرم ) و بعد دوباره پماد کیمیا را بزنید و رویش را ببندید.

برای سفارش پماد عسل کیمیا و درمان زخم بستر دو راه وجود دارد : ۱-به صورت آنلاین -۲- برای مراجعه به نمایندگی ها  و داروخانه هایی که این پماد را به فروش میرسانند میتوانید به صفحه ی داروخانه ها مراجعه نمایید.

افرادی هستند که برای درمان زخم بستر بیمارشان که در خانه است رغبت به پانسمان و یا مالیدن پماد بر روی آن نمیکنند بنابراین مراکز پرستاری های زیادی در تهران و شهرستان ها وجود دارد که میتوانید به قسمت 👈 مراکز پرستاری مراجعه کنید.

مطالب پر بازدید : 

چرا دچار زخم بستر شده اید ؟

آیا راه درمان زخم بستر را میدانید ؟

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.