آیا دچار زخم دیابت شده اید ؟

آیا دچار زخم دیابت شده اید ؟


Rate this post

آیا دچار زخم دیابت شده اید ؟

آیا زخم دیابت گرفته اید ؟ آیا نمیدانید چه راه حلی مناسب درمان زخم دیابت است ؟ آیا راه های مختلفی امتحان کرده اید و نمیدانید کدام راه بهتر جوابگو است ؟ دنبال راه درمان صد در صدی میگردید؟

پماد عسل کیمیا بهترین راه حل برای درمان زخم دیابت شما بیماران عزیز است که میتوانید به صورت قطعی و صد در صد برای درمان اقدام کنید ، برای درمان زخم دیابت به صورت قطعی از پماد عسل کیمیا کمک بگیرید.

پماد عسل کیمیا بهترین راه حل برای درمان زخم دیابت است شما حتی میتوانید برای پیشگیری از زخم دیابت هم از این پماد استفاده کنید ، این پماد عسل کیمیا باعث می شود از دچار شدن به زخم دیابت در امان بمانید.

همه ی ما میدانیم که بیمارانی که دچار زخم دیابت می شوند به دلیل ندانستن راه درمان زخم دیابت به قطع عضو روی میاورند.

در سال میلیون ها قطع عضو انجام می شود. 

درمان زخم دیابت با پماد عسل کیمیا جوابگوی نیاز شما است که میتوانید برای دیدن نمونه درمان های انجام شده با پماد عسل کیمیا را در صفحه ی درمان زخم دیابت مشاهده کنید.

نحوه مصرف پماد عسل کیمیا :

✍️ نحوه و مقدار مصرف پماد کیمیا [ دردرمان زخم دیابت ]
🔸️ افرادی که زخم دیابت دارند باید تمام پا از نوک انگشت شصت تا پاشنه پا و کف پا را با پماد کیمیا چرب نموده و سپس برای منطقه زخم روی تمام سطح گاز استریل ۲ لایه مقداری از پماد کیمیا بمالید ( تا قطر آن به اندازه ۲ تا۳ میل شود) و روی زخم گذاشته و پانسمان کنید .
🔸️ بعد از پانسمان ، پارا داخل کیسه فریزر کرده ودرمچ پا گره شل بزنید .
⏰ ۱۲ ساعت بعد ( بدون نیاز به شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم دیابت را فقط با گاز استریل خشک تمیزنموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

هنگامیکه بافتهای زرد وترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

برای سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید به صفحه ی اصلی سایت قسمت سفارش پماد کیمیا مراجعه کنید و هرچه زودتر برای درمان اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.