کم خونی و بیماری عروق در افراد دیابتی

کم خونی و بیماری عروق در افراد دیابتی


Rate this post

کم خونی و بیماری عروق در افراد دیابتی

کم خونی و بیماری عروق در افراد دیابتی

بیشتر صدمات پا دربیماران دیابتی با کم خونی همراه است .
– برای درمان و نگهداری پای افراد دیابتی بازسازی شریانی برای برقراری جریان خون طبیعی است .
– تغذیه طبیعی بافت سبب میشود که بافت نسبت به نکروز فشاری و عفونت مقاومت نماید. بیماران دیابتی اغلب دیر بهبودی پیدا می کنند و تمایل بیشتری به عفونت دارند ، بهبودی ضعیف دردیابت به علت تغییرات رگ هاست .
– زخم در بیشتر بیماران دیابتی نشانه های خفیفی دارد ، ولی در بعضی از بیماران وضعیت به سوی گانگرن پیشرفت کرده که عامل اصلی آن کم خونی بافت است .
– دیابت با اثراتی که برساختار عروق واعصاب می گذارد،ترمیم زخم را دچار آسیب نموده و طول درمان را افزایش می دهدوبه علت ایجاد عفونت،زخم را آسیب پذیر می سازد.

و درنهایت باعث میشود خونرسانی به ناحیه زخم دچار اشکال گردد و اکسیژن رسانی و تغذیه بافت آسیب دیده دچار اختلال شده و ادامه این فرآیند منجر به قطع عضو شود .
– اگر افراد دیابتی مراقبتهای لازم را نداشته باشند که دچار زخم و عفونت نشوند باز هم این مراحل تکرار شده و منجر به قطع مجدد اندام در ناحیه بالاتر میشود.

اگر افرادی دیابتی برای پیشگیری از زخم دیابتی کاری انجام ندهند دچار زخم دیابتی می شوند و این امر باعث می شود که شما به فکر درمان زخم بیفتید و به هزاران دکتر مراجعه می کنید که ممکن است داروهای مصرفی جوابگو نباشد .

بنابراین بهتر است از پماد عسل کیمیا استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید پماد عسل کیمیا علاوه بر بهبود زخم دیابت  ، زخم بورگر ، زخم بستر ، زخم سوختگی ، زخم هایی بر اثر بخیه و … را کاملا بهبود میبخشد کافیست یکبار استفاده کنید و مشتری آن می شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.