پماد موثر برای درمان زخم بستر چیست؟

پماد موثر برای درمان زخم بستر چیست؟


Rate this post

پماد موثر برای درمان زخم بستر چیست؟

پماد موثر برای درمان زخم بستر ، اگر دنبال یک راه درمان زخم بستر و پماد موثر زخم بستر هستید بهتر است مطلب را با هم مطالعه کنید تا بیشتر با درمان موثر زخم بستر آشنا شوید همچنین همه ی ما میدانید که زخم بستر  در اثر فشار ممتد ، جریان خون محدود شده و سبب آسیب رساندن به سلول‌های پوست و بافت‌های بدن و گاهی اوقات مرگ آنها می‌شود.

تحقیقات نشان داده‌است که ایجاد زخم بستر در بیمارستان‌ها به علت فقر مراقبت‌های پزشکی و پرستاری است، به طوری که بسیاری از محققان معتقد هستند در صورتی که یک بیمار در بیمارستان دچار زخم بستر شود قطعاً ناشی از ضعف مراقبت پزشکی است.

مطلب پیشنهادی : پمادی برای درمان زخم بستر 

چه کسانی بیشتر دچار زخم بستر می شوند؟

– افرادی که برای مدت طولانی‌تری در یک وضعیت ثابت (خوابیدن به یک سمت) قرار می‌گیرند

– افراد مسن

– افراد مبتلا به دیابت نوع دو

– افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند.

مطلب پیشنهادی : مراقبت از بیمار زخم بستر سالمند

درمان قطعی زخم بستر - پماد کیمیا

راه های پیشگیری از زخم بستر را میدانید؟

تغییر وضعیت خواب بیمار: تغییر وضعیت خواب بیمار باعث می‌شود که فشار وارد بر زخم کاسته شود. لذا هر چند وقت باید وضعیت خواب بیمار تغییر داده شود. این راه، اولین و اصلی ترین اقدام برای پیشگیری از ایجاد زخم بستر به شمار می‌رود.

استفاده از بالش‌های هوایی: استفاده از بالش‌های هوایی باعث می‌شود که فشار وارد بر زخم کاسته شود و خون بیشتری در سلول‌ها جهت تسریع بهبودی زخم جریان داشته باشد.

تغذیه: وضعیت تغذیه می‌تواند تأثیر فراوانی بر بهبودی زخم بستر داشته باشد. استفاده از پروتئین و سبزیجات و میوه جات تازه (مخصوصاً میوه‌های حاوی ویتامین ث) و زینک نقش بزرگی در بهبودی زخم دارند. همچنین یک برنامه غذایی منظم باعث می‌شود که بدن توانایی ساخت سلول‌های جدید را بدست آورده و درمان زخم بستر را سرعت ببخشید.

پیشگیری از زخم بستر با پماد عسل کیمیا میتواند موثرترین راه باشد تا بتواند بهترین نتیجه را بگیرید و بیمارتان دچار زخم بستر نشود.

مطلب بیشتر : درمان قطعی و فوری زخم بستر

پیشگیری از زخم بستر - پماد کیمیا

توضیح مختصری راجع به علت پیدایش زخم بستر 

زخم بستر با فشار بر روی پوست که جریان خون در پوست و بافتهای مجاور را محدود می کند ایجاد می شود. سه عامل اصلی عبارتند از:

فشار مداوم – هنگامی که پوست شما و بافت های زیر، بین استخوان و سطح مانند صندلی چرخدار یا تخت خواب به دام افتد فشار ممکن است بیشتر از فشار جریان خون در عروق کوچک (مویرگ ها) که اکسیژن و سایر مواد مغذی به بافت می رسانند باشد بدون این مواد مغذی ضروری، سلول های پوست و بافت ها، آسیب دیده و ممکن است در نهایت بمیرند.

این نوع از فشار در مناطقی که از عضله یا چربی خالی باشند مانند خود ستون فقرات، استخوان دنبالچه، تیغه های شانه، باسن، پاشنه و آرنج رخ می دهد.

اصطکاک – اصطکاک مقاومت در برابر حرکت است این ممکن است هنگامی که پوست در سراسر یک سطح، کشیده می شود رخ دهد در اصطکاک ممکن است پوست شکننده تر و آسیب پذیر باشد.

برشی – برشی زمانی رخ می دهد که دو سطح در جهت مخالف حرکت می کند این حرکت ممکن است به بافت و رگ های خونی آسیب برساند.

مطلب پیشنهادی : درمان زخم بستر بدون دانستن سطح آن 

درمان زخم بستر فوری - پماد کیمیا

درمان زخم بستر با پماد کیمیا 

پماد کیمیا به علت مکانیسم خاصی که داخلش دارد برای پیشگیری از زخم بستر ، درمان زخم بستر مفید واقع شده است و بیتشر بیماران از مصرف این پماد جواب گرفته اند. بیمارانی که این پماد را مصرف کرده اند زخم بستر در سطح های عمیقی داشته ولی با مصرف مداوم این پماد توانسته اند بهبودی کامل پیدا کنند و از درد و رنج خلاصی یابند.

پماد کیمیا توانسته بسیاری از بیماران را از قطع عضو نجات دهد ، پس استفاده از پماد کیمیا را دست کم نگیرید برای درمان زخم بستر هرچه سریعتر اقدام کنید تا زجر و درد بیمارتان به اتمام برسد. اگر هم بیمارتان هنوز خوشبختانه دچار زخم بستر نشده است حتما ازاین پماد برای پیشگیری از زخم بستر استفاده کنید تا دیگر دچار زخم بستر نشود.

پماد موثر برای درمان زخم بستر  پماد کیمیا است ، پماد کیمیا خواص دارویی زیادی دارد که باعث درمان زخم بستر ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم دیابت ، و بسیاری از زخم های شده است و به صورت قطعی درمان را انجام میدهد هیچ نوع بازگشتی بعد از بهبودی نخواهید دید.

بیمارانی که زخم بستر دارند حتما هرچه سریعتر از این پماد به عنوان راه درمانی موثر استفاده نمایند. ممکن است زخم بستر شما  در سطح بالایی باشد و درمان آن طول بکشد بنابراین نگران نباشید که پماد کیمیا هیچ تاثیری بر روی زخم بستر شا نداشته باشد هر بیماری یک طول درمانی دارد که بعد از طی آن دوره بهبود را مشاهده خواهید کرد پس با کمی صبر متوجه تاثیرات پماد کیمیا بر درمان زخم بستر خواهید شد.

سفارش پماد کیمیا برای درمان زخم بستر 

سفارش پماد کیمیا دو راه دارد : ۱- سفارش به صورت آنلاین -۲-خرید به صورت حضوری پماد کیمیا از داروخانه هایی که این پماد را به فروش میرسانند.

از طریق لینک های زیر شما میتوانید مستقیما پماد کیمیا را سفارش دهید و به درمان زخم بستر ، درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم شقاق ، درمان زرد زخم و … کمک کنید هر چه سریعتر برای خرید و سفارش پماد کیمیا اقدام کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.