درمان زخم دیابت

درمان زخم دیابت


Rate this post

معجزه ی درمان زخم دیابت با پماد عسل کیمیا

در درمان زخم دیابت ، جراحت‌هایی در پوست، چشم، اعضای موکوسی و یا یک تغییر ماکروسکوپی در اپیتلیوم معمول افراد دیابتی نوع ۱ و ۲ می‌باشند. زخم‌ها در هنگام بروز، مستعد عفونت هستند.

متخصصین دیابت برای درمان زخم دیابت گفته اند: در زخم‌های بزرگ و یا در افرادی که وضعیت عروقی پای آنها ناکافی است، معمولاً قسمتی از پا که زخم در آن قرار دارد قطع می‌شود استفاده از گاز و بانداژ ساده‌ترین روش درمان زخم دیابت است که علاوه‌بر محافظت از زخم در برابر آسیب‌های ترومایی و نفوذ باکتری‌ها، به تبادل گاز و سیالات کمک می‌کند.

زخم دیابت

در درمان زخم دیابت در صورتی که زخم کوچک باشد پزشک معالج بافت‌های مرده زخم را با عمل جراحی ترمیم کرده و سپس در روزها و هفته‌های بعد زخم پانسمان می‌شود تا به تدریج بافت جدید در ناحیه تشکیل شده و زخم بسته شود. البته این درمان در مواردی که وضعیت عروق پا خوب بوده و مشکل پا بیشتر عصبی است بهتر جواب می‌دهد.

در درمان زخم دیابت در زخم‌های بزرگ و یا در کسانی که پزشک معالج با بررسی‌های بیشتر متوجه می‌شود وضعیت عروقی پای آنها ناکافی است معمولاً اقدام به قطع قسمتی از پا که زخم در آن قرار دارد می‌شود.

متخصص دیابت در درمان زخم دیابت گفت: در مواردی که نارسایی عروقی پا زیاد است،‌ بسته به تصمیم پزشک ممکن است از اعمال جراحی استفاده شود تا جریان خون پا بیشتر شود. آنژیوپلاستی، تعبیه است و یا بای‌پس بین شریان پا ممکن است بتواند به افزایش جریان خون پای بیمار بینجامد.

درمان زخم دیابت و پیشگیری از زخم دیابت را میتوانید با پماد عسل کیمیا درمان کنید برای سفارش و خرید پماد عسل کیمیا میتوانید با راه های ارتباطی کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید تا بهترین نتیجه را از مصرف پماد عسل کیمیا بگیرید.

معجزه ی درمان زخم دیابت با پماد عسل کیمیا میتوانید ببینید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.