علل و انواع زخم های دیابت

علل و انواع زخم های دیابت


Rate this post

علل و انواع زخم های دیابت چیست؟

علل و انواع زخم های دیابت، بیماری ​دیابت در صورت کنترل تقریبا بی ضرر است، اما اگر قند خون وضعیت غیر عادی داشته باشد این بیماری میتواند منجر به عوارض جدیتر شود.

اگر این بیماری بمدت طولانی کنترل نشود و یا اگر بیماران دیابتی نتوانند شیوه زندگی خود را طوری ادغام کنند که این بیماری کنترل شود، مشکلات بیش تری خواهند داشت. یک عارضه جدی که ممکن است افراد دیابتی با آن مواجه شوند، زخمهای دیابت است.

علل زخم دیابت:

نگرانی اصلی در مورد زخمهای دیابتی، درمان زخم دیابت ضعیف یا درمان طولانی مدت آن است. مشکلات شایعی که توسط بیماریهای شریانی و نوروپاتی محیطی ایجاد میشوند در بیماری دیابت تاثیر میگذارند.

در این حالت رگهای خونی در نقاط مختلف بدن، بویژه در اندامها (دستها و پاها)، باریک میشوند و گردش خون را به این مناطق کاهش میدهند.

کمبود گردش خون در اندام میتواند منجر به کاهش میزان اکسیژن و مواد مغذی در بافت بدن و اعصاب شود که برای بهبود ضروری هستند. با گذشت زمان ممکن است اعصاب در این مناطق آسیب ببینند، در نتیجه احساس درد، درجه حرارت و لمس کاهش میابد و بیماران آسیب پذیر میشوند.

علائم و نشانه های زخم دیابت

*درد مزمن
*علائم التهاب (تورم، قرمزی، گرما، درد و از دست دادن عملکرد)
*علائم عفونت (زهکشی، تخلیه، بوی بد و بافت مرده)
*سوزش و خستگی (علائم آسیب عصبی)
*تب / یا لرز (علائم عفونت به تدریج بدتر میشود و میتواند تهدید کننده اندام یا حتی تهدید کننده حیات باشد)

علل و انواع زخم دیابت در متن بالا به آن اشاره شد که میتوانید برای درمان زخم دیابت با روش موثر از پماد عسل کیمیا استفاده نمایید و بهبود زخم دیابت را پیش بگیرید.

برای درمان زخم دیابت تا بهبودی کامل به صورت صد در صد میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده نمایید و به صورت آنلاین میتوانید پماد عسل کیمیا را سفارش دهید با مراجعه به قسمت سفارش پماد کیمیا سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.