سریعترین راه درمان زخم بستر

سریعترین راه درمان زخم بستر


2/5 - (1 امتیاز)

سریعترین راه درمان زخم بستر

سریعترین راه درمان زخم بستر ، همه چیز درباره ی زخم بستر باید اطلاع داشته باشید تا به درمان زخم بستر کمک کنید و همچنین بتوانید درمان آسان زخم بستر را انتخاب کنید ، درمان زخم بستر در هر سطحی که باشد با پماد عسل کیمیا درمان می شود حتی اگر در عمقی ترین سطح باشد.

علل و عوامل موثر در ایجاد زخم بستر

-فشار ثابت بر روی یک قسمت خاص از بدن
-اصطکاکی که باعث می شود پوست بارها در برابر ملافه یا تخت خواب ایجاد کند
-وجود رطوبت و عرق بر روی پوست و به مدت طولانی
-سوختگی
-نشستن یا خوابیدن بر روی سطوح سفت
-سرمازدگی
-مصرف ناکافی مایعات و مواد غذایی

در کسانی که مدت زیادی در ویلچر مینشینند زخم بستر میتواند در محل های زیر تشکیل شود:

پشت استخوان خاجی درست بین دو برجستگی باسن یا روی برجستگی باسن
پشت استخوان های کتف یا ستون مهره
پوست روی ساعد یا ران در جاییکه روی صندلی تکیه میدهند
در هر کسی که مدت زیادی در بستر میخوابد یا در ویلچر مینشیند و نمیتواند وضعیت خود را بطور مرتب عوض کرده و خود را جابجا کند، جرئی از مراقبت روزانه وی، بررسی مکرر پوست نواحی ذکر شده برای دیدن علائم احتمالی تشکیل بد سور است. به محض دیدن علائم ذکر شده میتوانید اقدام به سفارش پماد عسل کیمیا کنید ودرمان زخم بستر را پیش بگیرید.

سریعترین راه درمان زخم بستر  استفاده از پماد عسل کیمیا است که علاوه بر درمان ، پیشگیری از زخم بستر را هم انجام می دهد که میتوانید برای بیمارانی که استراحت مطلق هستند استفاده کنید تا دچار زخم بستر نشوند.

پماد عسل کیمیا بر اساس چندین سال تحقیق و پژوهش درست شده است ، که میتوانید با اطمینان کامل این پماد را خریداری کنید و رنج درد کشیدن را قطع کنید.

برای سفارش پماد عسل کیمیا و درمان زخم بستر دو راه وجود دارد : ۱-به صورت آنلاین -۲-به صورت مراجعه به نمایندگی هایی که این پماد را به فروش میرسانند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.