راه پیشگیری از زخم دیابت

راه پیشگیری از زخم دیابت


Rate this post

راه پیشگیری از زخم دیابت با پماد عسل کیمیا

راه پیشگیری از زخم دیابت ، روزانه پاهای خودرا از نظر وجود تاول ،خراشیدگی ، یاضایعات بین انگشتان بررسی نماید تا دچار زخم دیابت نشده باشید.

🔸 روزانه پاهای خودرا بشویدو خصوصا بین انگشتان را به دقت خشک کند . سپس از پماد مخصوص ( کیمیا) برای رطوبت رسانی استفاده کند.👇
( افراد دیابتی باید روزانه تمام پا ازنوک انگشت شصت تا پاشنه ، روی پا وکف پا را چرب نموده و سپس پا را داخل کیسه فریزر کرده و در مچ پا گره شل بزند) از عملکرد مهم پماد کیمیا اکسیژن رسانی و بهبود گردش خون و نیز تغذیه بافت ها بواسطه تحریک رگ زائی می باشد.

🔸 جورابهای مناسب کتان یا نخی بپوشد و روزانه آنها راتعویض کند.

🔸 مرطوب نگه داشتن پا بوسیله پماد کیمیا ، زیرا شایع ترین مشکل پوستی این بیماران خشکی پوست است ،
پوست خشک درصورت عدم درمان ترک میخورد و این ترکها به مرور زخم ایجاد میکند، وهمچنین پوست خشک دراثر فشار و سایش به پینه تبدیل میشود.

آسیب هایی که در افراد دیابتی پیشبینی شده است :

۲ فاکتور عمده باعث مشکلات در افراد دیابتی می شود ، نوروپاتی محیطی و انسداد بیماری شریانی ، و عفونت با حضور این دو فاکتور باعث اکثر آسیب ها می شود.

سلامت پوست در بیماران دیابتی بسیار قابل اهمیت است ، زیرا خود کم خونی باعث نازک شدن پوست شده و در نتیجه پوست خشک و شکننده می شود ، هرگونه ترک پوست هرچند کوچک و بی اهمیت میتواند باعث ورود باکتری و  عفونت شدید در مدت کوتاه بشود.

طول دوره بهبودی زخم در افراد دیابتی با مقایسه با فرد غیر دیابتی طولانی تر است.

بهترین راه پیشگیری از زخم دیابت استفاده از پماد عسل کیمیا است که هم خواص درمانی زیادی دارد هم برای پیشگیری مناسب است که میتوانید برای مشاهده ی نمونه های درمانی زخم دیابت به صفحه ی درمان زخم دیابت مراجعه کنید و برای سفارش پماد کیمیا به صورت آنلاین به قسمت سفارش پماد کیمیا مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.