درمان قطعی و فوری زخم بستر

درمان قطعی و فوری زخم بستر


3.9/5 - (7 امتیاز)

درمان قطعی و فوری زخم بستر با پماد 

درمان قطعی و فوری زخم بستر ، شاید این حرف برای شمایی که خواننده ی این مطلب هستید جالب باشد ، چون مسلما راه های زیادی را برای درمان زخم بستر به روش های خانگی قرص و داروهای مختلف امتحان کرده باشید اما جوابی نگرفته باشید برای همین است که از حرف من متعجب می شوید پس باید بگویم که با من همراه باشید تا تعجبتان صد برابر بکنیم که یک پمادی معرفی کنم بهتون که برق از سرتون بپره با من حتما تا آخرش همراه باشید.

مطلب بیشتر : درمان زخم بستر بدون دانستن سطح آن

راه درمان قطعی زخم بستر وجود دارد ؟

بله که هست ، این همه تکنولوژی در حال پیشرفت است مگر میشود که همچین درمان قطعی برای زخم بستر وجود نداشته باشد ؟ درمان زخم بستر را حتما جدی بگیرید ، چون زخم بستر بر اثر زمان طولانی تشدید پیدا میکند و آنقدر شدید میشود که به بافت میرسد و استخوان از بین میرود تا این حد خوفناک می شود ، آخ آخ از بوی بدش نگم بهتره  ، چون در اثر تشدید شدن آنقدر بوی بد می دهد که اصلا نگم براتون ، برای خلاصی از زخم بستر با روش قطعی و بدون برگشت استفاده از پماد کیمیا را به شما پیشنهاد میکنم که حتما استفاده از این پماد باعث می شود که به صورت قطعی درمان زخم بستر را پیش بگیرید دیگر روش های قدیمی جوابگو نیست خودتان هم میدانید پس درمان زخم بستر با پماد کیمیا را جدی بگیرید.

بیشتر بخوانیم : درمان زخم دیابت موثر

درمان فوری زخم بستر چگونه انجام میشود؟

اگر به دنبال یک راهی هستید که درمان فوری زخم بستر را انجام دهد ، باید به شما بگویم که دیگر راه های قدیمی و خانگی جوابگو نیست ، دیگر آن زمان گذشت که درمان زخم بستر با درمان های خانگی قابل درمان بود الان با پماد عسل کیمیا درمان زخم بستر انجام می شود.

پس برای درمان فوری ، قطعی ، بدون بازگشت میتوانید از روش درمان زخم بستر با پماد عسل کیمیا بهره مند شوید ، پماد کیمیا با خواص درمانی که داخل آن دارد باعث شده است که به صورت قطعی درمان زخم بستر را انجام دهد.

بیشتر بخوانیم : راه پیشگیری از زخم دیابت

نام پماد موثر برای درمان زخم بستر 

اسم پماد موثر برای درمان زخم بستر در متن های بالا ذکر شد که اسم آن پماد کیمیا است ، پماد کیمیا خواص دارویی زیادی دارد که باعث درمان زخم بستر ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم دیابت ، و بسیاری از زخم های شده است و به صورت قطعی درمان را انجام میدهد هیچ نوع بازگشتی بعد از بهبودی نخواهید دید.

بیمارانی که زخم بستر دارند حتما هرچه سریعتر از این پماد به عنوان راه درمانی موثر استفاده نمایند. ممکن است زخم بستر شما  در سطح بالایی باشد و درمان آن طول بکشد بنابراین نگران نباشید که پماد کیمیا هیچ تاثیری بر روی زخم بستر شا نداشته باشد هر بیماری یک طول درمانی دارد که بعد از طی آن دوره بهبود را مشاهده خواهید کرد پس با کمی صبر متوجه تاثیرات پماد کیمیا بر درمان زخم بستر خواهید شد.

درمان قطعی و فوری زخم بستر

خواص پماد   کیمیا برای درمان زخم بستر ؟

۱-جذب اگزودا ( ترشحات چرکی روی زخم ) کموکاین ها ( پروتئین های ترشح شده توسط سلولها که داخل بافتها منتشر می شود ) و سایتوکاتهای مترشحه از بافت ملتهب و بستر سلولی مناطق ملتهب .

۲-جذب مایع سرم زخم و کاهش سفت شدن و تورم

۳-پراکسید هیدروژن موجود در پماد کیمیا ضمن خاصیت ضد میکروبی توان ترمیم زخم را دارد. این ماده رشد رگهای خونی را تجریک میکند این رگها اکسیژن ، مواد غذایی ، سلولهایی بنام فیبروبلاست که (  بافت پیوندی جدیدی را میسازند) به موضع زخم هدایت می کنند و سلولهای ایمنی به نام منوسیت را فعال می کند این سلولها عامل رشد را آزاد و سلولهای پوششی را تحریک می کنند  تا تقسیم شوند و زخم را ببندند.

۴-از عملکردهای مهم ماکروفاژها بهبود گردش خون ، تغذیه ، ترمیم بافتهای آسیب دیده به واسطه تحریک رگ زایی است.

۵-ممانعت از ایجاد عفونت به علت خواص باکتریواستاتیکی ( جلوگیری از رشد باکتری) و آنتی باکتریایی( انهدام باکتری)

۶-با ایحاد محیط مرطوب پیشگیری از خشکی مناطق درگیر و ملتهب که خود باعث تسریع در روند ترمیم زخم و پوست سازی میگردد. بعلاوه رطوبت پماد کیمیا از درد و تخریب سلولها حین تعویض پانسمانهای خشک جلوگیر یمیکند والتهاب زخم را کاهش می دهد.

۷-کمک به تغذیه و محافظت از سلولها و بافت در معرض فقر غذائی با تامین آب و الکترولیت ها.

خواص دیگری هم دارد که در مطالب دیگر برای شما توضیح خواهیم داد ، تمام این خواص در یک پماد است که میتواند به درمان زخم بستر شما در هر سطحی که باشد کمک بزرگی بکند.

چرا استفاده از پماد کیمیا برای درمان زخم بستر مفید است ؟

استفاده از پماد کیمیا با مکانیسمی که دارد باعث می شود که زخم بستر به راحتی درمان شود و از تخریب و فاصد منطقه ای درگیر زخم بستر شده است جلوگیری میکند و به ترمیم و بهبودی زخم کمک زیادی میکند از ماندن بافتهای مرده که عموما به رنگ زرد و سیاه هستند جلوگیری خواهد کرد.

راه های سفارش پماد کیمیا 

شما میتوانید هم به صورت آنلاین سفارش دهید ، هم اینکه میتوانید به داروخانه های محل خودتان که پماد کیمیا را دارند مراجعه کنید و هرچه سریعتر برای درمان زخم بستر اقدام کنید.

1 دیدگاه

  • پماد کیمیا واقعا هم درمان زخم بستر را در متد زمان خیلی کوتاهی انجام داد برام. واقعا ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.