درمان زخم دیابت با بهترین متد روز

درمان زخم دیابت با بهترین متد روز


Rate this post

درمان زخم دیابت با متد جدید

جلوگیری از مشکلات زخم های جدی در پاها با کنترل قند خون و دیابت مرتبط است. این کنترل شامل اندازه گیری قندخون، فشار خون، کلسترول خون، تبعیت از رژیم غذایی مناسب، برای درمان زخم دیابت خوردن به هنگام و به اندازۀ داروها یا تزریق داروهای تجویز شده در زمان مورد نظر، ترک سیگار و ویزیت منظم پزشکی است.

نکات ضروری در پیشگیری از زخم دیابت

برای درمان زخم دیابت افراد ديابتي نبايد حتي در منزل هم با پاي برهنه راه بروند و بايد حتما كفش يا دمپايي مخصوص داشته باشند. بهترين كفش براي اين بيماران كفش چرمي است كه راه هواي آن نيز باز باشد.

متخصصین زخم دیابت گفته اند :برای درمان زخم دیابت  در صورتی که زخم کوچک باشد پزشک معالج بافت‌های مرده زخم را با عمل جراحی ترمیم کرده و سپس در روزها و هفته‌های بعد زخم پانسمان می‌شود تا به تدریج بافت جدید در ناحیه تشکیل شده و زخم بسته شود. البته این درمان در مواردی که وضعیت عروق پا خوب بوده و مشکل پا بیشتر عصبی است بهتر جواب می‌دهد.

ولی برای درمان زخم دیابت در زخم‌های بزرگ و یا در کسانی که پزشک معالج با بررسی‌های بیشتر متوجه می‌شود وضعیت عروقی پای آنها ناکافی است معمولاً اقدام به قطع قسمتی از پا که زخم در آن قرار دارد می‌شود.
برای درمان زخم دیابت در مواردی که نارسایی عروقی پا زیاد است،‌ بسته به تصمیم پزشک ممکن است از اعمال جراحی استفاده شود تا جریان خون پا بیشتر شود. آنژیوپلاستی، تعبیه است و یا بای‌پس بین شریان پا ممکن است بتواند به افزایش جریان خون پای بیمار بینجامد.

درمان زخم دیابت بهترین راهش این است که شما از پماد عسل کیمیا استفاده کنید تا با سرعت زیاد زخم دیابت به طور کامل بهبود پیدا کند.

همچنین برای دریافت پماد عسل کیمیا میتوانید با کیمیا سدید دارو که عرضه کننده اصلی پماد عسل کیمیا میباشد سفارش دهید و خریداری کنید.

با راه های ارتباطی کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.