درمان زخم دست دیابتی

درمان زخم دست دیابتی


2.4/5 - (5 امتیاز)

درمان زخم دست دیابتی با پماد عسل کیمیا

درمان زخم دست دیابتی  ، اگر شما بیماری دیابت دارید، هیچ نوع زخم پوستی را نباید نادیده بگیرید، حتی اگر زخم کوچک و سطحی باشد. بالا بودن قند خون در بیماری مزمن دیابت باعث می شود بهبودی زخم ها دیرتر و سخت تر انجام می شود. لذا باید فورا به دنبال درمان زخم خود باشید.

دلیل درمان فوری زخم دست دیابت  ، دیابت یک بیماری مزمن است. در این بیماری بدن قادر نیست از گلوکز یا قند خون به نحوه مطلوب استفاده کند. لذا میزان قندخون بالا می رود و با ایجاد مشکلاتی باعث می شود که زخم دیابت سخت تر بهبود بیابند.

این مشکلات در بیماری دیابت عبارتند از:

* آسیب اعصاب (نوروپاتی): وقتی در نوروپاتی، اعصاب بدن آسیب می بینند مثل بی حسی پاها، درد ناشی از بریدگی یا تاول پوستی را احساس نمی کنید تا اینکه آن زخم یا تاول بدتر می شود و یا عفونت می کند.

*ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن: وقتی سطح دفاع طبیعی بدن کاهش می یابد، حتی یک زخم کوچک مهم می تواند عفونت کند.

* تنگ شدن عروق خونی: گرفتگی و تنگی شریان های (سرخرگ) پا باعث بدتر شدن زخم ها، عفونت شدید زخم ها و ممانعت از بهبودی آن ها می شود.

تنگ شدن شریان ها باعث می شود خون سخت تر و کمتر به زخم دیابت برسد. جریان خون، روند بهبودی زخم ها را تسریع می کند، لذا گرفتگی رگ های خونی، باعث عفونت و دیر بهبود یافتن زخم ها می گردد.

برای درمان زخم دست دیابت به صورت قطعی و صد در صد میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و خواص درمانی که داخل این پماد است میتواند بهترین پیشگیری برای زخم دیابت باشد .

برای درمان زخم دیابت تا بهبودی کامل به صورت صد در صد میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده نمایید و به صورت آنلاین میتوانید پماد عسل کیمیا را سفارش دهید با مراجعه به قسمت سفارش پماد کیمیا سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.