درمان زخم بستر در مراحل مختلف - درمان زخم بستر با پماد

درمان زخم بستر در مراحل مختلف - درمان زخم بستر با پماد


Rate this post

درمان زخم بستر در مراحل مختلف

با درمان زخم بستر در مراحل مختلف می توانید هرچه سریعتر از این دردسر خلاص شده و بدون اینکه نیاز به قطع عضو جراحی داشته باشید آن را درمان کنید. البته هرچقدر زخم بستر پیشرفت کند میزان زمانی که برای بهبودی آن باید طی شود بیشتر خواهد شد بنابراین نمی توان به طور قطعی گفت مثلا در مدت یک هفته به طور کامل بهبودی حاصل می شود.

با توجه به این موضوع اول از همه باید بدانید زخم بستر با پیشرفت بیشتر می تواند به عضله ها و استخوان هم برسد و اینکه وقتی به مرحله ی درگیر کردن استخوان رسید و بافت پوست را از بین برد باید به شما بگوییم که ممکن است راه حل درمانش جراحی باشد اما بازهم راه دیگر وجود دارد که در ادامه با ما همراه باشید.

درمان زخم بستر در چه مرحله ای نیاز به جراحی پیدا می کند؟

مواقعی که زخم بستر گسترش پیدا می کند و منطقه ی بیشتری را درگیر می کند در اثر مدت زمان زیادی که می گذرد و راه درمان مناسبی انجام نمی شود استخوان و تاندون ها بافت هایی که روی آن را پوشش داده بودند به طور کامل از بین می شود و تنها چیزی که باقی می ماند بافت های در حال عفونت و استخوان است که بیمار در این مرحله زجر بسیار زیادی می کشد و به دلیل کم توجهی و رعایت نکردن نکات پیشگیری از زخم بستر این اتفاق برای او پیش می آید.

اکثر این بیماران راه حلی به جز جراحی برایشان باقی نمی ماند و با استفاده از این روش می توان گفت بافت های مرده به همراه عفونت به طور کامل از محل زخم خارج می شود و با توجه به روش های جراحی قسمتی از پوست بدن که مناسب باشد را می برند و بر روی استخوان به صورت جایگزین قرار می دهند.

البته جراحی ممکن است آنطور که باید جوابگو نباشد اما راه حلی به جز جراحی برای افرادی که زخم بستر فوق پیشرفته دارند مناسب خواهد بود. با استفاده از روشی مناسب برای بهبود زخم بستر می توان گفت که اگر این زخم زجر آور در مراحل اول و دوم باشد به راحتی از بین رفته و هیچ اثری از آن بافی نخواهد ماند اما اگر در مراحل سوم و چهارم باشد یعنی پیشرفته تر شود امکان طولانی تر شدن درمان و بهبودی کامل خواهد بود.

مطالب پیشنهادی : 

نحوه تشخیص شروع درمان زخم بستر

درمان زخم دیابت و ترک پا

درمان زخم بستر در مراحل مختلف - درمان قطعی زخم بستر

در درمان قطعی زخم بستر چه افرادی باید کمک کنند؟

در افرادی که بیماری مزمن دارند مثل دیابت ممکن است فرآیند زخم بستر بسیار کند پیش برود به طوریکه بیمار قطع امید کند و فقط به دنبال این باشد که راهی برای کاهش درد پیدا کند در این صورت بیمار نباید قطع امید کند چراکه درمان زخم بستر درست است که زمان می برد اما راهی هم که آن را به بهبودی کامل برساند.

حالا می رسیم سر موضوع اصلی که در هنگام انجام درمان قطعی زخم بستر افرادی که باید همکاری داشته باشند تا بتوان بیمار را به طور کامل درمان نماییم شامل موارد زیر می شود :

پزشک متخصص باید در تمام مسیر درمان شما را راهنمایی کند تا بتوانید به راحتی مراحل درمان را بدون داشتن استرسی طی کنید و هر لحظه که برای بیمار مشکلی پیش آمد با دکتر تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند.

داشتن یک متخصص جراحی ترمیمی به شما کمک می کند که اگر یک درصد جای زخم باقی ماند شما بتوانید به راحتی با یک جراحی ساده آن را ترمیم کنید و از بین ببرید.

وجود پرستار با تجربه باعث می شود تا در صورت نبود شخصی در منزل یا بیمارستان او بتواند به بیمار رسیدگی کند و در صورت ایجاد مشکلی آن را با تخصصی که دارد برطرف کند. با مراجعه به قسمت مراکز پرستاری می توانید پرستاران حرفه ای جهت مراقبت از بیمار خود استفاده کنید.

اگر بیمار شما مجبور به خوابیدن مدام است باید یک فیزیوتراپ باشد تا بدن بیمار را به حرکت دربیاورد تا زخم بستر شدید نشود و اینکه اگر قادر به حرکت است او را راه ببرد.

متخصص تغذیه هم می تواند کمک بسیار زیادی به بیمار بکند چراکه اگر نوع مواد غذایی که بیمار مصرف می کند کنترل شود و تمام ویتامین ها با نظر پزشک تغذیه به دنش برسد صد در صد می توان تضمین کرد که روند بهبود زخم بستر سریعتر پیش می رود.

در نهایت بیمار هم باید خودش همکاری لازم را داشته باشد تا بدون هیچ دردی و زجری بتوان این زخم را از بین برد. درمان زخم بستر به راحتی انجام می شود در صورتی که راه های درمان آن را به درستی انجام دهید و بیمار هم در درمان آن کمک کند.

درمان زخم بستر در مراحل مختلف
درمان زخم بستر در موقع مناسب را فراموش نکنید!

اگر واقعا قصدتان این است که دچار زخم بستر نشوید یا اگر برحسب اتفاق دچار این زخم شدید بهتر است از همان موقع که متوجه شدید شروع به درمان کنید. درمان زخم بستر در موقع مناسب باعث می شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از پیشرفت آن جلوگیری نمایید.

درمان زخم بستر با پماد مناسب هم راه بسیار خوبی است اما در صورتی که پماد مناسبی را جهت درمان انتخاب کنید به طوریکه مطمئن باشد و بتواند درمان را به صورت قطعی انجام دهد. اگر نیاز به یک درمان مناسب دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از پماد کیمیا است.

پماد کیمیا به دلیل خواص درمان و مکانیسم دارویی که دارد می تواند درمان زخم بستر در مراحل مختلف را به صورت قطعی انجام داد. اگر خواستار این هستید درمان قطعی را در مدت زمان کم انجام دهید البته که بستگی به سطح زخم بسترتان دارد اما بازهم با رعایت نکات درمان و انتخاب پماد کیمیا به راحتی می توان گفت برای همیشه از شرِ زخم بستر خلاص می شوید.

پیشنهاد مطالعه : 

نکات کلیدی درمان زخم بستر

علت و درمان زخم دیابت

سفارش پماد کیمیا برابر است با درمان قطعی زخم بستر

اگر می خواهید زخم بستر به طور کامل از بین برود و احتیاجی هم به جراحی پیدا نکنید لازم است تا پماد کیمیا را از ما سفارش دهید. دو دل نباشید و با اطمینان کامل پماد کیمیا را سفارش دهید تا درمان قطعی زخم بستر با روش آسانی انجام شود. همچنین پماد کیمیا در درمان انواع زخم های مختلف مثل :

درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر ، درمان زخم سوختگی ، درمان زرد زخم ، درمان زخم شقاق و … بسیار بسیار موثر است. کافیست یک دوره کامل را مصرف کنید تا نتیجه ی آن را ببینید. برای سفارش با هر روشی که راحتید می توانید اقدام کنید. با کلیک بر روی دکمه های زیر می توانید هم به صورت آنلاین و هم مراجعه به داروخانه اقدام به تهیه ی این پماد نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.