برای درمان زخم دیابت زودتر اقدام کنید!

برای درمان زخم دیابت زودتر اقدام کنید!


Rate this post

برای درمان زخم دیابت زودتر اقدام کنید!

برای درمان زخم دیابت زودتر اقدام کنید! ، زخم پای دیابتی یک عارضه رایج از دیابت کنترل نشده هستند که تشکیل شده از درهم شکستن بافت های پوست و در معرض قرار گرفتن لایه های زیرین پوست است آنها در زیر انگشتان بزرگ پا و برآمدگی های پای شما, رایج هستند و میتوانند بر روی استخوان های شما تاثیر بگذارند.

همه افراد دارای دیابت، میتوانند دچار زخم و درد پا شوند، اما مراقبت کردن از پاها میتواند به جلوگیری از آنها کمک کند درمان زخم پای دیابتی و درد ها با توجه به علت آنها متفاوت است. درباره هر درد پا و ناراحتی که دارید، با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که مشکل جدی نیست، زیرا زخم آلوده، اگر نادیده گرفته شود منجر به قطع عضو میشود.

کنترل زخم پای دیابتی

*از پای خود برای جلوگیری از درد و زخم پا محافظت کنید.
*فشار از راه رفتن ،میتواند عفونت را بدتر کند و زخم را گسترش دهد برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند, فشار اضافی ممکن است باعث درد پا شود.

پزشک تان ممکن است توصیه کند که موارد خاصی را برای محافظت از پای خود استفاده کنید:

*کفش های دیابتی
*تغذیه
*پیچ خوردگی فشرده
*درج کفش برای جلوگیری از میخچه و پینه

پماد عسل کیمیا در زمینه ی درمان زخم دیابت امتحانش را پس داده و باعث درمان بسیاری از کسانی شده است که از زخم دیابت رنج میبرند که شما میتوانید با مراجعه به صفحه ی درمان زخم دیابت از نمونه های درمان شده دیدن کنید.

همچنین اگر نخواستید که پماد عسل کیمیا را به صورت آنلاین سفارش دهید میتوانید به قسمت نمایندگی مراجعه کنید و داروخانه نزدیک محل خودتان را بیابید و برای خرید به آن داروخانه مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید تا در این زمینه به صورت تخصصی به شما مشاوره دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.