آیا زخم دیابت درمان دارد ؟

آیا زخم دیابت درمان دارد ؟


Rate this post

آیا زخم دیابت درمان دارد ؟

زخم دیابت درمان قطعی دارد ؟ زخم دیابت بهبودی کامل دارد ؟ آیا تنها راه درمان زخم دیابت قطع عضو است ؟ آیا راه حلی برای درمان زخم دیابت وجود دارد؟

باید در جواب همه ی این سوالات شما بله بگویم ، چون یک پمادی درست شده که میتوانید با یک طول درمان چند ماهه (به سطح زخم دیابت شما بستگی دارد) به طور کامل درمان زخم دیابت را انجام دهید.

اسم این پماد ، پماد عسل کیمیا است که خاصیت دارویی قوی دارد که میتوانید به طور صد در صد و قطعی درمان زخم دیابت را انجام دهد این پماد علاوه بر درمان زخم دیابت زخم های دیگری مانند درمان زخم بستر ، درمان زخم بورگر ، حتی زخم گازگرفتی سگ ، زخم بعد از عمل های زیبایی را هم به طور کامل درمان و محو می کند.

نحوه و مقدار مصرف پماد عسل کیمیا :

افرادی که زخم دیابت دارند باید تمام پا از نوک انگشت شصت تا پاشنه پا و کف پا را با پماد کیمیا چرب نموده و سپس برای منطقه زخم روی تمام سطح گاز استریل ۲ لایه مقداری از پماد کیمیا بمالید ( تا قطر آن به اندازه ۲ تا۳ میل شود) و روی زخم گذاشته و پانسمان کنید .
بعد از پانسمان ، پارا داخل کیسه فریزر کرده ودرمچ پا گره شل بزنید .
۱۲ ساعت بعد ( بدون نیاز به شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم دیابت را فقط با گاز استریل خشک تمیزنموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

هنگامیکه بافتهای زرد وترشحات تمام شد بیمار میتواند هر ۲۴ ساعت یکبار نسبت به تعویض پانسمان اقدام نمایید و زمانی که بافت جدید پیوندی ساخته شد بیمار باید محل زخم را ۲ تا ۳ ماه هرروز با پماد چرب نماید تا پوست جمع نشود.

برای درمان زخم دیابت و پیشگیری از زخم دیابت می توانید به راحتی از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و تاثیر آن را ببینید و به دوستان و آشنایانتان حتما این پماد را معرفی کنید تا آن ها هم از این پماد عسل کیمیا استفاده کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.