آیا زخم بورگر درمان دارد؟

آیا زخم بورگر درمان دارد؟


Rate this post

آیا زخم بورگر درمان دارد؟

کسانی که دچار زخم بورگر شده اند چند بار در ذهنشان این سوال بوده که آیا زخم بورگر درمان دارد؟ بادی در جواب سوالتان بگویم بله درمان قطعی هم دارد.

شما میتوانید با استفاده از پماد عسل کیمیا به صورت قطعی و صد در صد درمان زخم بورگر را انجام دهید.

از علایم زخم بورگر درد متناوب انگشتان و زخم‌های دردناک بر روی نوک انگشتان دست و پا است. بیماری بورگر درمان قطعی ندارد و گاه  قطع عضو  ناگزیر است. تنها راه جلوگیری از پیشروی سریع بیماری ترک کامل سیگار و فراورده‌های تنباکو است.

با ایسکمی انگشتان دست و پا شروع می‌شود و به تدریج به عروق بالاتر گسترش می یابد. درگیری عروق بزرگ نادر است ولی در صورت عدم بهبودی می‌توان منجر به قطع عضو شود. بیمار در مراحل اولیه دچار لنگیدن می‌شود.

همچنین درد ایسکمیک در طی استراحت یا زخم شدن مشاهده می‌شود. معمولاً دو عضو یا بیشتر درگیر می‌شوند و در چهل درصد از بیماران ترومبوفلبیت سطحی و پدیده رینولد مشاهده می‌شود. در معاینه این بیماری مثبت شدن تست آلن در افتراق این بیماری از انسداد ناشی از آترواسکروز کمک‌کننده است.

پماد عسل کیمیا ، بهترین پماد برای درمان زخم بورگر شناخته شده است که میتوانید از قطع عضو با مصرف این پماد جلوگیری کنید.

زخم بورگر راه های درمان کمی نسبت به زخم های دیابتی و یا بستر دارد ، بنابراین با مصرف پماد عسل کیمیا این زخم را به صورت قطعی درمان کنید تا از قطع عضو دوری کنید.

زیرا همه ی ما از خواص عسل باخبر هستیم و میدونیم که عسل چه معجزه ای برای درمان زخم هایی مثل بورگر ، دیابت ، سوختگی ، بستر و .. دارد.

بنابراین میتوانید برای دریافت پماد عسل کیمیا به کیمیا سدید دارو مراجعه کنید و با مشاوران کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.