آیا دچار زخم بستر شده اید ؟

آیا دچار زخم بستر شده اید ؟


Rate this post

آیا دچار زخم بستر شده اید ؟

نمیدانید چه راهی جوابگوی درمان زخم بستر است ؟ همه ی راه ها را امتحان کردید و نمیدانید چه راهی را انتخاب کنید ؟ 

بهترین راه برای درمان زخم دیابت استفاده از پماد عسل کیمیا است ، این پماد با موادی که داخلش مصرف شده است به درمان زخم دیابت کمک زیادی می کند.

عملکرد پماد عسل کیمیا در درمان زخم بستر :

👈از عملکردهای مهم پماد کیمیا اکسیژن رسانی و افزایش گردش خون و ترمیم بافتهای آسیب دیده می باشد.

👈ترکیبات به کار رفته در پماد کیمیا نقش مهمی در بهبود سریع تر و مطلوب تر زخم دارد.

👈استفاده از پماد کیمیا که باعث جذب مایع سرم زخم و کاهش سفت شدن و تورم آن میگردد.

👈پس از دبریدمان پماد کیمیا باعث جذب اگزودا (ترشحات چرکی روی زخم) و کموکاین ها (پروتئین های ترشح شده توسط سلولها ) که داخل بافتها منتشر شده را به مکان عفونت …

⭐️ توجه داشته باشیم در زخم بستر بافتهای زیرین بیشتر از آنچه به نظر میرسد درگیر شده اند. برای درمان اینگونه زخمها پماد عسل کیمیا کمک به دبریدمان

مقدار و طریقه مصرف پماد کیمیا در درمان زخم بستر

🔸️ ابتدا زخم بستر را باسرم شستشو و گاز استریل تمیز کنید.
🔸️ روی تمام سطح گاز استریل ۲ تا ۳ لایه مقداری از پماد کیمیا را مالیده تا (به اندازه ۲ تا ۳ میل قطر آن شود) و آنرا روی زخم بستر قرار دهید.
⏰ ۱۲ ساعت بعد ( بدون شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم بستر را فقط با گاز استریل خشک تمیز نموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

توجه !

بعداز استفاده از پماد مذکور ابتدا ناحیه زخم لزج شده و رطوبت شدت پیدا می کند زیرا در حال از بین بردن بافتهای مرده و خارج نمودن ترشحات در ناحیه زخم می باشد. سپس شروع به سلول سازی و ترمیم زخم نموده و پوست ساخته می شود.

برای درمان زخم بستر میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید ، برای سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید به صورت آنلاین از صفحه ی اصلی قسمت سفارش پماد کیمیا میتوانید خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.